Jag har vari på Bdb och gissa va ja såg!? Jo! en jävlamassa snyftiga emos och fjortisar!

"Emokids"
När folk skriver att dem vill dö sen en jättelång text om sitt liv, så skriver dem de inte för att dem vill ha uppmärksamhet.
Fatta det. Livet leker inte. Det gör inte det. Ibland är livet underbart, ibland är livet skit. Men när det bara är skit, skit och skit hela tiden. Då tröttnar man verkligen på att leva. Ensamheten är inte rolig, att gå ensam är inte kul. Att sitta och lyssna på musik på rasterna och se de andra skratta med sina vänner är inte kul. Att vara mobbad är inte kul. Att vara kallad tjock, känd för "hon/han där tjocka" är inte kul. Du går ända in i den hjupa deprisionen. Ingen kan ta dig där ifrån... Ingen utom dig själv. Sluta kommentera folks utseende, håll käften istället så blir fler och fler folk gladare.

COPYRIGHT BY KASUMI
©


Eller så är man bara bäst som jag och fuckar upp dem dumma och skaffar sig ett liv ist för att må dåligt resten av sin ungdom!

Jag tycker att man har ett eget jävla ansvar över sitt liv och de kan ju va svårt att ta tag i de men vafan många lyckas med det varje dag. Jag menar inte att det är fel att må dåligt och va helt förstörd om man haft de tufft otroligt länge men let's face it dem kunde haft de värre!

Och låt oss även uppmärksamma alla barn på Internet som hängerut sig bara för att folk ska skriva tex. Finns här <33 osv...

Ska de skriva så så ska de va så illa att de inte finns någon som svarar för tro mig. Om du har 20 pers som skriver Jag bryr mig <3<333 finns här33333 så kan du hellre gå direkt till dem.

Och för er som verkligen funderar på självmord.. Fundera i ett år innan ni gör de för ni fattar nog inte ens va de är ni överväger.

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: men tack du!

2011-01-06 @ 12:12:03
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0